Update omtrent COVID-19 Coronavirus

Onze webwinkel blijft open en bestellingen kunnen standaard geplaatst worden.

Verzendingen via transportdienst:

Gaan door, zolang Bpost en DPD operationeel blijven.

Update 25/03: Momenteel ondervinden we enorm veel problemen bij Bpost. Pakketten die 3-4 zelfs 5 dagen blijven liggen is geen uitzondering meer. Bestellingen die reeds vertrokken zijn, kunnen we helaas niets meer aan veranderen en alleen maar hopen op een snelle afhandeling. Voor nieuwe nationale bestellingen schakelen we daarom vanaf nu over op DPD. Alvast bedankt voor uw begrip.

Update 03/04: Zowel bij DPD als bij Bpost kunnen verzendingen vertragingen oplopen. Standaard versturen we opnieuw via Bpost voor België en DPD voor Nederland. Omdat we de grootste problemen bij grotere pakketten ondervinden, proberen we deze zoveel mogelijk zelf uit te leveren. Alvast bedankt voor uw begrip.

Update 20/04: Meer en meer winkels mogen terug open wat ervoor zorgt dat de overrompeling en chaos van de laatste weken op de internetwinkels afneemt. Echter is het nog steeds drukker dan gemiddeld en is er ook nog steeds een achterstand, zowel bij ons als bij DPD, Bpost, enz… We trachten zowel de achterstand als de nieuwe bestelling op een zo goed mogelijke termijn af te werken. Alvast bedankt voor uw begrip.

Update 15/05: Vanaf heden versturen we de bestellingen vooral met PostNL.

Update 26/05: De laatste 2 weken is het opnieuw drukker geworden, ook al zijn de meeste winkels open. Vermoedelijk heeft dit te maken met de veiligheidsmaatregelen en bijhorende wachttijden bij de fysieke winkels, waardoor er opnieuw meer mensen kiezen voor online te kopen. Dit heeft uiteraard gevolgen voor het verwerken van bestellingen, mails en dergelijke.  Alvast bedankt voor uw begrip.

Update 04/08: Er is momenteel een groot tekort aan onderdelen voor het maken van bepaalde kruiwagens. Ook het lakken of galvaniseren van kruiwagens heeft een achterstand opgelopen. Omdat veel productielijnen stil liggen omwille van materiaalgebrek, werd beslist het fabriek voor 2 weken te sluiten om daarna opnieuw de productielijnen te optimaliseren. Dit wil zeggen dat kruiwagens die nu niet op voorraad zijn, ook de komende 2-3 weken niet beschikbaar zullen zijn. Hierdoor kunnen we onze leverbelofte van 1 tot 10 werkdagen niet meer waarmaken. Gelieve bij een bestelling van kruiwagens telkens naar de voorraadstatus te vragen om zeker te kunnen zijn van de levertermijn. Dit is ook aan te raden bij alle betonmolens alsook alle producten van Lumag. Alvast bedankt voor uw begrip.

Update 22/11: Terrasverwarmers zijn momenteel op alle vlak een “hot item” geworden. Er is nog voorraad, maar niet meer van alle modellen. De stock is helaas niet altijd up-to-date. Voor alle zekerheid graag navraag doen naar beschikbaarheid. Levertermijn kan zelfs oplopen tot maart 2021.

Update 22/11: Tijdens de wintermaanden is er geen productie van regentonnen, dit kan gevolgen hebben voor de levertermijn. Graag informeren naar de actuele voorraad.

Update 30/11: Vertraging in het uitleveren van bestellingen omwille van de uitzonderlijke drukte. Zowel bij ons als bij de transportdiensten. Gelieve rekening te houden dat uw bestelling langer dan normaal onderweg kan zijn.

———-

Update 15/04/2021: Door tekorten van zowel staal als kunststoffen is de levertermijn van bepaalde kruiwagens opgelopen tot meer dan 2 maand. We proberen de stock op de webshop zo correct mogelijk op te volgen. Helaas is het toch mogelijk dat een product op voorraad staat, terwijl er geen stock meer beschikbaar is. Dit komt omdat we rekening houden met eigen voorraad, backorders en voorraad bij de leverancier. Dit is helaas niet altijd 100% correct bij te houden is. We verwachten lange levertermijnen tot minstens eind 2021.

Ook voor regentonnen is de vraag groter dan het aanbod. Levertermijnen van bepaalde tonnen lopen op tot +/- 5 weken.

Helaas ook op ons overige assortiment zijn enorme stockbreuken en levertermijnen onvermijdelijk momenteel. Indien een product niet beschikbaar of de levertermijn langer is dan voorzien, krijgt u van ons een bericht over de stand van zaken.

Voor 100 % zeker te zijn van de beschikbare voorraad, raden we aan contact met ons op te nemen voor meer info. Indien er toch een bestelling geplaatst en betaald werd en de levertermijn niet acceptabel is, betalen wij het volledig betaalde bedrag onmiddellijk terug.

 

Update 31/05/2021: Door de constante prijsstijgingen in het metaal alsook de brandstof, is het helaas niet meer mogelijk schoren te bestellen per stuk. Minimum afname voor levering is 10 stuks. Alvast bedankt voor uw begrip. Bij afhaling is dit uiteraard niet van toepassing.

Verzendingen via eigen transport:

Gaan door, maar enkel in samenspraak met de klant en zolang de veiligheidsmaatregelen het toelaten.

Levering gaat als volgt: Geen enkel contact, besteld artikel wordt afgezet, foto genomen, geen handtekening, documenten gaan via mail.

Afhalingen:

Zijn mogelijk, maar opnieuw enkel in samenspraak met de klant en besteld via webshop of mail.

Hierbij gelden dezelfde voorwaarden als bij de levering: Geen enkel contact, besteld artikel wordt klaargezet, foto genomen, geen handtekening, documenten gaan via mail, niemand komt verder dan oprit.

Stockvoorraad:

Onze stockvoorraad is een combinatie van eigen stock + stock bij de leverancier. In normale omstandigheden werkt dit quasi perfect maar dit kan momenteel niet gegarandeerd worden. Eigen stock kan standaard uitgeleverd of afgehaald worden. Stock via de leverancier hangt af van de operationaliteit van de desbetreffende leverancier.

Indien u zeker wil zijn van de voorraad van een bepaald product, raden wij aan contact op te nemen met ons en te informeren. Dit kan via sms, telefoon, mail, enz… (0472 73 72 46 – info@prohobtools.be)

We hopen u met bovenstaande info iets meer geïnformeerd te hebben in deze onzekere tijden en passen aan waar nodig. Zorg goed voor uzelf en voor elkaar en heel veel courage in deze voor ieder van ons moeilijke periode!